One touch and everything changes

Frågetecken som gnager i mig.
Tusan vilken fin kväll det här blev!

Så många talar om för mig varje dag:
Rebecca, jag vet vad du tänker. Jag vet vad du känner.

Ja kanske är det så. Vem vet.
Men jag vågar inte så jag tänker fega ett tag till, det gör mig inget. Tror jag.
Men det känns i hjärtat att åka hem i 2 veckor.
För tusan vilken fin kväll det har varit!
Förutom... Att Jem färgade håret svart. Babe, hur tänkte du där? ;)
Fast whatever. Förändringar är alltid roliga! :)

Julfest och Christmas Carol med barnen. Det bjöds på vin, fantastisk god plockmat och trevliga grannar.
Gick hem med barnen när det var dags att varva ner lite innan sängen och så fick föräldrarna vara där själva :)
Slutade 10pm. 12 timmars pass igår och jag gissar på detsamma imorgon.
VI SKA ÅKA SKRIDSKOR IMORGON! Bästa av allt är att min fina Kat ska få vara med :)

Förövrigt, när jag kom hem. Eller ja precis utanför ytterdörren får jag ett sms av Kat:
"Just wait till u see what I did to Jem".
Första tanken var: Hon har färgat hans hår!!!
Och väl inne, hur rätt hade jag?
Killen var nyklippt och fin men med SVART(!!!) hår.
Antar att man bara måste vänja sig lite ;)

Hur som helst!
Nu är det sovdags.
Kan inte förstå att jag åker till Swe snart.
Har inte ens packat än.
Bra gjort! Men det är bara för att jag vill umgås med mina flatmates innan jag åker till Swe. SEPARATIONS ÅNGEST kallas det...
Xxxx

Bilden är på den där äckliga mörka gången som jag går igenom varje kväll. HATAR DEN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0