So sweet, so beautiful

Helgen har sprungit förbi.
Det enda jag har gjort är lite julshopping, matlagning och sovit massor.

Är i princip helt klar med alla julklappar, behövs ev. en till :)
Även fixat en julaftons- och juldagsklänning.
Nu är det bara packning som ska fixas :) Sjukt jobbigt.. Jobb mån-fre också.
Jobb tisdagkväll och på onsdagkväll ska jag och familjerna iväg och åka skridskor. Ska bli sjukt kul!!! :) I en sån där typiskt skridskorink man ser på amerikanska filmer.
EXCITED!

Idag har jag varit duktig och tvättat alla kläder, påslakan och sånt.
Bokade även taxi. Blir nog ingen sömn natten till fredag, taxin kommer oerhört tidigt.
Sen blir det Sverige!!!

Måste fixa det sista här hemma nu innan Corina(min roomie) kommer hem imorgon.
Sista natten ensam.

Godnatt!
Ska dricka julmust och börja kolla packning nu.
Xxxxx

Några få bilder från helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0