When you can't describe a feeling with words. It's just too good

Julkänsla.
Fina helg.
Tusen känslor, fina människor och massor av skratt och glädje.
Kärlek

Min fina Josefin, min fina roomie.
Min vapendragare och fina vän.
Bara några veckor kvar tills hon lämnar London nu och allting blir lite upp och ner.
Tur att vi ska ses över nyår :)
Hon är så klok och ger mig så många kloka råd ibland.
Du har så rätt. Och du får mig att må braaaa!
Tack för en perfa helg gullis och IKEA-trippen idag!

Nu är det dags att få lite sömn.
Klockan ringer tidigt imorgon bitti och en ny jobbvecka drar igång. Nedräkning till julsemestern och flytt nu :)
Jag ska byta rum!

Första advent är förbi, laddad för andra advent nu :)
Ha en underbar vecka finisar!
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0