Alla hjärtans dag!

Ja idag är det verkligen Alla hjärtans dag, ALLA! Kom ihåg det :)
Jag hoppas att alla får den dag de förtjänar, med lite extra mycket kärlek. Med extra mycket ömhet och omtanke, LOVE.

Jag har hittills haft en super mysig dag med pojkarna, lekgrupp, pyssel, bus och mys! Kom nyss in, vi var ner till Themsen och kollade efter lite fåglar. Och kastade lite stenar i vattnet, haha!

Ikväll blir det middagsdejt, mysigt!
Jag slutar tidigare idag, runt halv 6! Så om ca en timme. Då ska jag göra mig i ordning och sen iväg! :D Tror att kvällen blir toppen :)
Jag hoppas att alla får en helt fantastisk dag, själv ska jag fixa lite käk åt tjejerna nu!

Saknar många hemma i viken, men jag njuter av att vara här. På mitt egna lilla äventyr! :)

Stor puss och all min kärlek till Er idag!
Love, R.R



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0