Goddag!

Hallå allihopa! :)
Idag är jag faktiskt rätt pigg, har haft en sleepover inatt! Haha ;)

Jag, Madde och Rebecka åt ju trerätters hemma hos Madde igår, hur mysigt som helst!
Och Rebecka är verkligen en stjärna på att laga mat, tur är väl de! ;) För jag kan bara när jag verkligen vill och det är ju inte allt för ofta ;)

Hur som helst så följde Madde med mig hem igår, för lite choklad och Gossip Girl! Myspys!
Sen slocknade vi som två små ljus båda två, lite trött tjejer! Haha :)
Madde åkte hem för typ en timme sedan och nu sitter jag här, halv klar!
Har bara fixat håret och lite smink, nu ska jag klä på mig och sen chilla lite.
Börjar jobba kl. 13, då jag ska hämta Alexi :)
Blir Wetland med Rebecka och hennes kids då!

Hoppas ni alla får en underbar dag!
Jag jobbar ikväll också, barnvakt :) Så tänkte jag städa, fixa bort mina resväskor som bara är i vägen just nu och sen kolla på lite film tror jag! Och just de, tvätta lite också tror jag :)
Så ser min dag ut, nu ska jag slänga på mig lite kläder! Hoppas ni får en underbar dag!
Puss!
Love, R.R


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0