Godkväll!

image description

Idag har jag lyckats med någonting jag aldrig trodde att jag skulle lyckas med..
Att fylla min iPhone (omedvetet) med så mycket bilder och skit att den blev full, vilket resulterade i att den i princip skrek NEEEEEEJ! när jag försökte knäppa ett kort. Underbart..

Blev en lite halvdan rensning tidigare idag, bara för att försöka fånga några ögonblick när Leo var tokig och busig. Vilket i princip händer varje dag.. Haha! Inte undra på att min telefon är full :)

Just nu ligger jag i min skööööna säng.
Kom hem från puben för ca. en timme sedan, blev två öl och lite chips(pommes) med Rebecka och Josse :)
Gött med skit snack och öl! Haha
Jag är ju ledig imorgon, hur skönt?
Underbart!
Men har planer på att gå upp i tid, trots att jag behöver sömn.
MEN jag kan ju faktiskt gå hem och lägga mig mitt på dagen om jag känner för det, för jag är ju - LEEEEDIG! :D

Måste säga att det är skönt att vara ledig mitt i veckan :)

Hur som helst, nu ska Rooth krypa längre ner under täcket och sova.
Varit super sliten och seg hela dagen idag, har varken tid eller lust att bli sjuk så nu ska det vilas!
Sov så gott i natt nu så hörs vi alldeles säkert imorgon.
Puss och kram!
Love, R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0