Godmorgon solstrålar

Hoppas ni har sovit gott!
Det har jag gjort, kan man väl säga. Så bra att jag somnade innan jag hann sätta mobilen på laddning ;) Var så sjuuukt trött igår! Man blir trött av det här sjukt tråkiga vädret.
Powerwalken gjorde nog sitt den också :) Knät känns idag igen, dut med super speedad powerwalk igår kanske. Har dessutom fortf. träningsvärk sedan i lördags. Vilket sjukt bra träningspass!! :D

Hur som helst, idag börjar jag tidigt igen. 08.45, ska lämna tjejerna på skolan sen ska jag och grabbarna i väg o leka i en lekgrupp. Tok mysigt! :) Sen är det dagis som gäller för Alexi o då är jag ledig fram tills han o tjejerna slutar :)

Nu ska jag upp o göra mig i ordning.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0