Godmorgon världen, här kommer jag!

image descriptionimage description

Godmorgon superfinisar!

Jag är nyvaken, ganska trött faktiskt. Somnade efter midnatt inatt, så blev lite mindre än 5 timmar sömn.
Får skylla mig själv, men det gör inte så mycket :)
Idag ska ju jag och tjejerna åka till Sverige, äääääntligen!
Ska bli super mysigt att åka med tjejerna måste jag säga, goungar!♥

Håller bara alla tummar och tår nu att det inte är några förseningar eller inställda flyg idag!
Pga snön som kom igår kväll. Men jag tittade precis ut genom fönstret och det ser rätt ok ut :)
Men England kan ju vara lite fjantiga när det gäller snö, höhö! ;)
Jag kollade precis vårat flyg och det är än så länge inget försenat eller inställt och då borde det inte vara någon fara senare heller, om det inte skulle börja snöa igen då. Haha :)

Nu ska jag iallafall börja göra mig i ordning innan kidsen börjar vakna upp och vi ska göra dem i ordning också. Jag är såååååå uppspelt över resan och över att få träffa alla finisar hemma i Swe igen!

Största pussen till alla er där ute!

Love R.R


Kommentarer
Hanna

Gillar Rubriken ;) Niiice låt!

2012-02-10 @ 12:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0