I love the way you lie

Det är få saker som får mig att bli förvånad, få saker som överraskar mig, få människor som kan såra mig och ännu färre saker som gör mig riktigt illa..

Så här sent på kvällarna blir jag väldigt ofta sentimental. Jag tänker väldigt mycket nu för tiden.. Framtiden. What's that?
Förut tänkte jag mycket på "Hur hade det blivit om jag har gjort så här istället?" eller "om jag hade valt någon annan väg i livet?".
Men det finns ju inget svar på det, så jag försöker passa på att leva i nuet. Leva IDAG! Inte igår...

På fredag ska jag åka till Swe en sväng, välbehövligt tror jag faktiskt :) Jag saknar alla där hemma, overkligt att jag har bott här i England i snart 6 månader, ett HALVÅR! Vart tog månaderna vägen?

Men nu ska jag kika lite GG o sen sova. Jobbar tidigt imorgon och måååste packa klart :)
Stor puss!
Love R.R



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0