Kväll igen!

Hallihallå!
Dagarna går skrämmande fort faktiskt, nu är det sen kväll igen! Och imorgon är det torsdag, vart tar dagarna vägen egentligen?

Jag ligger i sängen o kikar på 'Livet blir bättre' där Sanna Bråding är med idag, sjukt intressant! Hon är en sån skön människa :)
Lillbebis är lite ledsen nu så här på kvällen, vet inte varför.. Har gått runt lite, fått lite varm mjölk, sjungit lite och försökt få honom att sova. Men mjaa, det går så där.. Just nu är det tyst där inifrån *peppar peppar*, så vi får väl se :)
Han är ju sååå söt! Och hans storebror sover så sött så. Gosisar! Jag tycker verkligen om mitt jobb!!
Nej nu ska jag kika vidare på Sanna o hålla ett öra på Leo!
Godnatt!
Puss och kram
Love, R.R



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0