Skin skin som den sol du e



Outfit:
Jeansjacka - Lee

Tshirt - Lager 157
Jeans (dragkedja nertill) - Gina Tricot
Pilotbrillor - Primark
Plånbok - Monki
Rosa Converse
Armband köpta i Turkiet



Idag har jag varit ute precis hela dagen, undantag för den timme jag var inne och duschade o bytte om.
Jag känner våren i hela kroppen och alla blir mycket gladare och allt känns bara helt fantastiskt!

Solen håller på att gå ner nu, ner i en helt makalöst fin solnedgång.
Det är nu jag verkligen känner livet i kroppen, jag känner verkligen att världen är vacker.
Jorden är vacker!

Det låter lite små fånigt men det är makalöst hur fint någonting kan vara. Jag blir nästintill tårögd!

Idag har jag gått på en låååång promenad, fikat med Josefin och bara pratat skit.
Jag tog en promenad hem, med en massa omvägar - allt för att slippa gå in! Haha
Jag gick på gator jag inte gått på förr och bara njööööt! För idag har det varit varmt!
18 grader har termometern visat, svensk sommarvärme skulle jag vill kalla det. Haha!
Jag tog en till promenad efter att jag tagit en dusch och bytt om, mötte upp fina Rebecka för en promenad tillbaka - in till Hammersmith. Där mötte vi upp Madde :)
Gick och kikade i lite butiker och sen bestämde vi oss för att köpa fika och sätta oss ute i solen.
Sagt och gjort, vi och många andra satt ute och bara njöt. Planerade morgondagen bland annat :)

Påväg hem så tog det verkligen emot att gå in, jag vill ju bara vara uteuteute!
Men skavsår stoppade mig så jag gick hem, men väl hemma så bytte jag skor och gick ut och busade lite med barnen på baksidan(i våran garden som Alexi säger!) :)

Nu ligger jag här i sängen, lite små trött men vad gör det.
Jag har haft den finaste och underbaraste dagen på länge, och det mesta tack vare solen.
Jag är lycklig, jag mår bra, jag känner mig pigg på ett helt nytt sätt!
Solen gör verkligen underverk! Jag tror att jag har gått ur min vinterdepression nu ;)

Hur som helst, nu ska jag kika runt lite på internet och klura på kläder för morgondagens utgång!
Sen så börjar jag jobba om en halvtimme, jobbar kväll :)
Med världens goaste barn!

Jag har gjort världens bästa val - lämna Sverige för att få se ett helt nytt land, jobba med barn och träffa helt otroligt underbara människor och jag har fått vänner för livet!

FÖR JAG ÄR LYCKLIG JA JAG ÄR LYCKLIG JA JAG ÄR LYCKLIG MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG! Och söndag då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0