Somebody that I used to know

Hej solstrålar!
Jag har hört att det är toppen väder hemma i Swe, ja eller iallafall i mitt Viken :)
Här är det molnigt och tråkigt!

Hur som helst, just nu sitter jag i min säng. Jag börjar inte förrän kl. 13 idag, skönt! :)
Sen ska det städas lite och busa med pojkarna, nu är det bara 2 dagar till tjejerna kommer hem igen!
Det är liksom så tomt utan dom, underbara kids! :)

Jag känner iallafall för ett nytt blad i livet, funderar på om det kan vara att starta en NY blogg, på en NY bloggportal.. Ska klura vidare på det faktiskt, för det känns liksom som om att jag har gjort mitt här på blogg.se och rutigarooth, det är liksom inte så roligt längre. Utan mer ett "måste"..

Ska klura på det där, så får vi se!
På återseende, puss!

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0