Livin' the dream!

Hejsan hoppsan lillebror!
Har dagen lekt fint?
Jag har varit ute med kidsen hela dagen, super mys ju!
Lekgrupp med kidsen, Josse och hennes unge, och sedan gick vi in till Putney för lite käk på Donken.
Det är lite roligt att se hur glad barn kan bli av att få mat på Donken, haha!
Sötnosar! ;)

Anyway, var ledig mellan 15.30-18.00 och då var jag in till hammersmith och laddade upp med vin till morgondagens utgång ;) Bild längre ner ;)
Och så kikade jag runt lite, gick hem o slängde mig i sängen och sen var det bara upp och mysa med barnen innan Leo skulle sova :) Alexi somnade ca en timme senare :) Och nu sitter jag här! Skönt skönt!

Skulle ge vad som helst för lite sömn, men njaaaa! Jag har ju lovat bort mig ikväll!
När min barnvakts kväll är slut, så ska jag till Red Lion(en av pubarna här) och ta mig ett glas med Pam och Rebecka :) Välbehövligt iallafall!
Har varit död i ca 2 veckor nu och typ inte gjort någonting, förutom när jag var i Swe..

Så är det!
Nu ska jag byta om, ha en fin fin kväll!
Stor puss!
Love, R.R



Jag köpte ju en heeeeemskt liten vinare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0