Vi é gjorda för varandra

wopppa papppapppaaa we're in love! Kyss mig!

Jag njuter fortfarande av Axel, jag är helt fast!
Haha :)

Jag sitter och bara väntar på att jag ska gå ner och starta måndagsjobb och starta veckan helt enkelt.
Jag tycker att det är sååå skönt att inte ha någon hemlängtan, och jag vill verkligen inte flytta hem till viken när jag har gjort mitt år här.
Jag vill bo på en annan plats i Swe tror jag :) Vi får väl se hur det blir med det.
Götet känns som en plats för mig faktiskt!

Hur som helst, har en miljon tankar..
Delar säkert med mig av dom senare när jag har fått ner dom på papper ja eller i word.
Hope you have the time of your life!
KYSS MIG!


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0