You make my life shine

Hi! :)
Är allt bra med er där ute?

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering, försöker så mycket jag hinner och kan från mobilen. Men det tråkiga är ju att jag bara har internet när jag är hemma eller hos någon kompis, eller Caffé Nero ;) Haha!
Dessutom har jag märkt att man inte kan kommentera mina inlägg när jag mobilbloggat, trots att jag "kryssat" i att jag vill att man ska kunna det. UUUURTRÅKiGT!


Anyway!
Jag sitter och skypar, skriver lite på msn(vilket jag förövrigt nästan aldrig använder.. haha) och så hänger jag på facebook såklart.
Med en kopp te i handen, vaniljte♥
Världens godaste te! Och vet du, även fast jag bor i England(teets land) så är mitt vaniljte köpt i Swe. Haha!

Nej nu ska jag fortsätta här!
Godnatt, puss!
Love, R.R

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0