Hi babes out there

image description

Imorse blev det mysfrukost med scones och te hemma hos Josse med henne och Pamela!
Klockan halv ett kom fina Madde hem till mig för att jag var as sen och skulle ha mött henne då... Haha! Any way så stack vi till Covent Garden för att leta vidare efter jackan åt Henkis (lillasyrrans pojkvän) :) Den va tokslut där så vi åkte tillbaka till Piccadilly och köpte den där, finfint! :)
Vi käkade även super god lunch på nå thai-kina käks place, as gott! :)
Hängde lite på M&M och sen tog vi tuben hem.

Jag har haft myskväll med världens bästa Rebecka nu och käkat glass o kollat på dåliga program på Kanal5 ;) Haha! Det är kvalitétstid de :)
Hör att lilla bebisen här hemma är ledsen, vet inte varför..
Men han var varit ledsen nu på kvällen, tror han har ont i magen :(

Men nu ska jag sova, hoppas ni haft en toppen dag!
Jag ska försöka lägga upp alla bilder jag tagit idag också så senare!
Bilden på mig ovan är från imorse när jag tog mig till Josse på frukost.
Godnatt!
Puss


Kommentarer
Lisa

Hur mycket tjänar man som au pair i London ungefär, och vad har man utöver lönen för förmåner?



Bra blogg!! :)

2012-01-16 @ 00:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0