I love you

Imorgon ska min mamma opereras..
Blandade känslor, jag är allvarligt rädd och så är jag arg också.
För att jag inte kan vara där och stötta henne nu, som har stöttat mig på alla de tre operationerna jag har gjort! Men jag vet ju att hon inte är ensam! Hon är min lillasyster och min storebror där, och hon har Henke, Kicki och Sara!
Ni är guld allihopa, vet ni det!

Tack för att ni är bäst, och för att jag kan andas lite bättre genom att veta att mamma har er runt omkring sig och inte behöver vara ensam. Min fina fina mamma, som jag älskar dig!

Om allt går som det ska, så är mamma hemma på fredag igen. Och då är det bara 2 veckor tills jag kommer hem! :)
Jag längtar tills mamma kan gå igen, för det var verkligen JÄTTE länge sedan jag såg henne gå utan en otrolig smärta. Minst 2 år sedan! Du är stark mamma! Du är en förebild och jag älskar dig!

Nu ska jag ringa mitt hjärtegull och sedan ta en promenad med Rebecka!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0