If you want a perfect girl.. Go and buy barbie


Någon som vill ge mig en utlandsresa kanske?


Hej allihopa!

Klockan är mycket och jag är jätte trött, men det skiter jag i.
För jag har precis kommit hem från Rebecka och jag vill kolla på Gossip Girl så nu tänker jag göra det ;)
Det är så skönt att vara en "grown-up", som barnen säger ;)

Just de! Jag har lånat en bok av söta Rebecka också :)
Morgan Allings bok, har än så länge bara läst ca 7 sidor men den verkar bra!
Verkar vara en bok som jag gillar! :)

Hur som helst, nu ska jag krypa ner i sängen för att kika på GG och sen sova.
Hoppas ni sover gott eller festar stenhårt! ;)

Ha det underbart!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0