Lights will guide you home

Jag har så otroligt svårt att förstå föräldrar som väljer alkohol eller droger före sina barn..
Barn är det underbaraste och finaste som finns!! De är så otroligt sköra och ömtåliga, men samtidigt så starka.
Jag har inte ens själv barn, men jag försöker förstå. Och känslan av att ha en människa i sitt liv som man skulle göra allt för, den känslan har nog alla känt.
Min lillasyster Frida är min ögonsten, min sköraste! Min sessa<3 En av personerna i mitt liv som jag verkligen skulle göra allt för!

Och därför förstår jag inte hur man kan välja bort sina barn, att välja något annat. För jag vet av egen erfarenhet att man en dag ångrar sig, och då kan det vara för sent.

Jag vill bara säga: Att om du har barn, ta hand om dem! Älska dem villkorslöst, berätta för dem att de är dina ögonstenar och berätta de ofta! Pussa på dem, krama dem och visa dem att du är en trygghet!
Barn väljer inte själva att födas, de väljer inte sina liv eller sina föräldrar. Så det är DITT ansvar att visa dem att de är underbara och unika!
Barn är barn, så låt dem få vara de så länge de bara kan!

Och jag vill bara ge en stor eloge till alla föräldrar där ute, till alla er som kämpar och är starka! Ni är grymma!
Keep on going, strong!

Jag vill också bara säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!! Jag är så oerhört stolt över er och jag vet att ni är stolt över mig. Jag älskar er mer än ni någonsin kan ana! Och ni är mina förebilder! Vill man, så kan man!!

Kärlek är något starkt!
Alla barn är unika och underbara precis som de är, alla har sina egna som bus och egenheter. Älska ditt barn för just deras egenheter!
Och glöm inte - man kan ALDRIG få för mycket kärlek!
Puss och godnatt<3


KÄRLEK TILL ER ALLA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0