Lista över 2011 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, flyttade till egen lägenhet, flyttade till England.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, eller jag kommer inte ihåg ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min kusin och hans tjej fick en liten Liam förra året i Januari :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tunisien, Turkiet och så flyttade jag ju hit till England. Så jag besökte ju Sverige också ;)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ett jobb i Sverige när jag flyttar hem
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 juni var ju studenten och så 4 september när jag flyttade hit till England!
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag tog mod till mig och vågade flytta hit! As stolt över mig själv när det gäller det faktiskt! :)
9. Största misstaget? Att prata med människor som inte är värda min uppmärksamhet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit förkyld VÄLDIGT mycket, men inte något allvarligare som jag kan komma på nu..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat!! Som vanligt.. Haha, OCH studenten!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Studenten!!! Och att jag flyttade till England och alla underbara människor jag träffat här!! :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? "För vi har tagit studeeenteeeen", Somebody told me, Someone like you, Mr Brightside, Om sanningen ska fram, Fest hos Mange och massa partylåtar :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!! :D
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat!
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Sverige med familjen♥
19. Blev du kär i år? Nej, men här på slutet small det ju till lite extra.. Haha
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv, men Gossip Girl då. Eller nej EFTERLYST, när jag är i Swe.
21. Bästa boken du läste i år? Oj alla Mari Jungstedts böcker, Snabba cash och nyaste Camilla Läckberg. AS BRA BÖCKER!
22. Största musikaliska upptäckten? Haha The Killers och Håkan Hellström
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator! :)
25. Något du önskade dig men inte fick? En lägenhet ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i Turkiet med bästa Sassa♥ och chillade vid poolen, drack bärs och sedan festade vi som fan! ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar? Mer kärlek? Mer sköna människor och mindre osköna människor kanske ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? As sköna! Jeans och t-shirt, jeans och transparent blus och klänning när det är fest! ;)
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj och att flytta hit till England :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson tror jag. Haha
31. Vem saknade du? Det är många personer det..
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla sköna peps här i England och alla sköna peps jag träffade i Bollnäs i somras, utan tvekan!! :)

Nu ska Roothen slagga, imorgon är det shopping(jag har satt köpstopp på min plånka, men för de andra brudarna kanske det blir lite shopping) ;)
Ha en fin dag imorgon, så hörs vi! :D
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0