Love the food!

image description

Den här maten har jag lagat idag, med fina Madde!
Fast vi hade gul paprika och mer kyckling i :)
Kanske världens godaste kycklingwok, JAG ÄLSKAR DEN!

Hur som helst, vi har käkat popcorn och hängt här i min säng också.
Alexander kom upp för en timme sen och kunde inte sova, så jag gick o la mig med honom en stund men då höll jag ju på slockna själv. Haha!
Nu har Madde precis åkt hem iallafall och jag ska slänga mig o sängen igen och kika på film :)
Vet inte när C och J kommer hem. Jag är ju barnvakt ikväll, sånna kvällar tycker jag om. Det är mysigt :)

Imorgon blir det shopping, höhö.
Hoppas ni får en bra natt!
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0