Stop playing the good guy

Det här har ingenting med England att göra!!

Det är fan inte rättvist någonstans. Jag förstår inte det här, och jag blir sååå arg! Eller besviken? Jag är inte "the bad guy" i det här, ändå så är det jag som blir utpekad som de? Och jag som får skiten för det. Alltså ärligt, snälla människor där ute(speciellt SANDVIKEN!!!) ta en titt på er själva!!!
Sure, visst jag har inte alltid tagit så kloka beslut och alltid betett mig som en ängel. Men jag vet ju det också, jag har fått tagit smällarna för det! Men sen finns det människor som funnits i mitt liv, som gjort massor av fel eller rättare sagt misstag och som bara glidit på en räkmacka förbi sen! I'm right here och du ÄR skyldig mig en ursäkt!

Allvarligt, jag har ingen lust att stå här och ta din jävla skit medans du leker vuxen och håller käften istället för att berätta att det är du som är/var en skit. Och det inte bara mot mig!

I sommar, kommer jag tillbaka till Viken. Och jag skulle vilja säga, you're going DOWN!

Och nu tror jag att mer än hälften av er tror att det är Samuel jag pratar om. Sorry, det är det inte :)

'You don't deserve to be happy until you tell the truth'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0