When you don't know if it's best to be sad or to just fall in love

image description
Tycker den här bilden är så jäkla skön! SKÅL!

Godmorgon iallafall!

Här sitter jag, och har gjort sedan jag skjutsade mamma till jobbet för en och en halvtimme sedan.
Jag har inte börjat packa än, oroande.
Men helt ärligt, jag har ingen ro till att börja packa. För jag tycker att det är jobbigt att packa och för att jag inte vill lämna min fina familj, mest för att jag inte helt säkert vet när jag träffar dem nästa gång.. ♥
Jag har nog haft den mysigaste julen och nyåret på väldigt väldigt länge. Tack för det alla inblandade!
Jag hade packat mer än halva min resväska hem hit till Sverige med julklappar, och ja jag älskar att ge bort julklappar. Den känslan är ju en miljon gånger bättre än att få egna julklappar! :)

Men nu är det dags att börja packa, dock fryser jag. Aja okej, jag kommer hålla på hitta på hundra miljoner ursäkter. I give up! Gå och packa Rebecca Rooth, NU!
Josefin från Edsbyn som jag lirat handboll med, ska också flytta till England, idag till och med :) Vi åker på samma flyg, kulkul :) Alltid kul med fler AuPairer :)

Nu ska jag springa ner och leta på min lilla fina guldresväska. Handbagaget jag hade med mig hit råkade jag låsa och glömma koden, så jävla illa eftersom att jag i vanliga fall har världens bästa sifferminne.. Haha aja :) Fick slå sönder låset och nu är väskan lite... låt säga.. trasig?
Haha!

Hoppas ni får en underbar dag, jag bloggar nog från flyget. Har WiFi på planet, HUR NICE?!
Stor puss och kram!

'Du vet hur jag känner.. Jag vet hur du känner.. Vi vet vart vi står och jag saknar dig redan, kan inte tänka på annat än dig..♥'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0