17th, sign of love

Imorgon bitti står klockan på  07.30, för 07.40 ska jag checka in till min flight.
Jag är så övertaggad så jag ska checka så fort man kan! Haha
 
Just nu sitter jag i sängen, tänkte städa men gör det imorgon bitti istället!
Blir nog film tror jag.. Är så stressad över min packning, känns som om att jag inte kommer att få med mig allting..
Men imorgon kommer Frida och hjälper mig!!! Sååå tacksam! :)
 

Nej nu bara svamlar jag.
Imorgon blir det sista dagens jobb som London-aupair och sen ska jag äta mitt favorit thaikäk och tagga för hemgång! Taxin kommer tiiiidigt på torsdagmorgon, taggad!
 
Nej ha det så bra ikväll!
Vi hörs imorgon.
PUSSS från en övertaggad tjej
 
Nu: Allsång på Skansen.
Love
 
Du och jag under täcket, baby
 
 
Hittade bara på massa bilder, bildbrist right now.
Kiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0