A thousand miles seems pretty far, but they've got planes and trains and cars. I'd walk to you if I had no other way

Lördag, igen!
Och det är faktiskt den sista lördagen i London för mig.
Känns fruktansvärt konstigt..
Har riktig ångest idag, mina fina tjejer är i Sverige och jag har sista helgen i London.
Äventyret är slut och jag gillar det inte alls.
 
Året har varit helt magiskt och jag har växt på alla olika sätt, verkligen vuxit som person.
Jag vill inte att det ska ta slut, jag vill vara här med alla mina fina vänner.
Jag tycker inte om att gå skilda vägar och inte veta när man ses nästa gång...♥
Fina ni!
 
Blev väldigt sent inatt, men jag hade trevligt.
Jag är väldigt trött idag.
Men jag mötte upp Evelina och Alexandra i Hammersmith och så tog vi oss in till Westfield.
Självklart var det mycket folk, men vill ju visa dom min underbara shoppingheaven ;)
Åt min favoritpasta ofc och sen bara kikade vi runt lite :)
 
Tjejerna hängde med hem och kikade på min lya en sväng och vi pratade bara.
Nice! :)
 
Nu sitter jag i min säng och funderar på om jag ska kolla på film eller börja packa..
Orkar egentligen inte packa nu, sjukt trött och klockan börjar ju faktiskt bli rätt mycket..
Men jag vill verkligen åka hem nu.
Längtar som tuuuusan till att få landa på Arlanda och krama mitt hjärta igen.
Längtar ihjäl mig!♥
 
Nu ska jag gå in och hämta en frukt och sen ta det lugnt bara.
Packar nog imorgon! ;)
Ha en bra kväll!
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0