Bildtorka

Godkväll!
Jag har bildtorka, har inte tagit några bilder på nån dag nu.
TROTS att jag, Alexi, Rebecka och hennes minsting var på Eddie Catz(som ett lekland med massa kuddar o rutschkanor osv.) idag. Illa.
 
Hur som helst så skulle jag börjar 11 idag.
Min v.mamma + Leo åkte till Sverige idag, så jag skulle börja lite tidigare än vanligt.
Men jag och Rebecka bestämde oss för att åka till Eddie Catz med kidsen så jag tog Alexi redan vid 10 :)
Fick skjuts till bussen och så åkte vi dit. Tar bara 10-15 min med buss :)
Jag gillar verkligen det där leklandet, det är perfekt. För det är inte för stort så man måste springa och leta barn hela tiden och heller inte för litet(så länge det inte är smockat med folk, vilket det oftast blir vid skollov). Men det är lagomt när det är vardagar och så :)
Alexanders dagis var stängt idag för att "morgonbarnen" var på en schooltrip. Mysigt!
 
Efter Eddie Catz, åkte vi hem och bara tog det lugnt ca 30 min, och sen hämtade vi tjejerna och gick till baletten.
Var hemma igen vid 20 i 6 tror jag och då var det bara dags att sätta igång med maten.
Min v.pappa kom hem strax efter 7.30 och då slutade jag.
 
Nu sitter jag nyduschad i min säng och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska läsa min fantastiska bok(Elsas värld), kollar på sista Harry Potter filmen eller kolla på kvällens Allsång på skansen som jag missade..
Lutar åt Harry faktiskt! :)
Jag har bakat choklabollar idag också, som jag tänkte smaska på ;) Haha muuums!
 
Ha en bra kväll nu allihopa!
XOXO
 
 
Väääärldens godaste Ceasarsallad som jag och Mattias åt när vi var och åt lunch med M's mamma :) MUMS! Den var heeeelt underbar! Måste äta den igen, snaaart


Kommentarer
Hanna Sällström

Jag älskar Elsa-böckerna! :)

Svar: Jaaaag med! :) Har alla tre :)
Rebecca

2012-07-03 @ 22:02:17
Frida

Vill också busa med dig och Alexi! Eller egentligen allihopa. Gosisarna <3

Svar: We miss uuu! <3
Rebecca

2012-07-04 @ 02:15:25
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0