Det rullar på liiiiksom

Gårdagen var kalas!
 
Godmorgon förresten :)
Hade iallafall en super bra dag igår. Oerhört trött i hela kroppen som vanligt dock.
Vet inte vad det är som spökar så att jag vaknar 10-15 ggr per natt. Väldigt irriterande iallafall!
Hur som helst så var jag och grabbarna till en stor park igår, Holland Park tror jag visst att den hette. Haha
Min v. mamma skjutsade dit oss och sen åkte vi buss hem.
Jag har varit där förut, i typ september-oktober med Anna, Maya och Madison. Men då var vi i den stora lekparken med tjejerna.
Igår var jag i den lekparken med massor av sand och rutschkanor med grabbarna. Perfekt lekplats! :)
 
Sen hem och fixa lunch innan Alexi skulle till dagis :)
Sen på em så var jag och Leo o hängde i parken i typ en kvart innan det började spöregna, så klart och precis som vanligt. Det enda dåliga med den här staden är det kassa vädret.
 
På kvällen så åkte jag in till Hammersmith och mötte upp Jamie för nån öl och lite käk på puben.
Skönt att bara ta det lugnt nån timme och bara sitta och snacka :)

Somnade runt 12 och har sovit helt okej inatt. Det går framåt!
Jobbigt perioder med dålig sömn... Har alltid några sånna per år.
 
Aja nu ska jag slänga på en tshirt och sen jobba lite :)
Eller 11.30-19 + kväll :)
 
Ha en fin dag iallafall!
I regnet.. Som vi har iallafall..
 
Pusss!
 
 
I miss you!
Bara 8 dagar kvar nu ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0