Godmorgon

Idag är jag trött.
Lite less och lite allt möjligt.
Mycket att tänka på, lite för mycket.
Hade gärna stoppat undan de ett tag till, men det går inte. Det är dags att ta tag i det här nu.
For real..
 
Hur som helst, idag ska jag och Alexi åka till Eddie Catz och buuuusa!
Längtar såå :) Ska bli roligt att åka bara vi två, det händer inte så ofta.
Och det är nog bra att bara få umgås vi två ibland också, gounge♥
 
Hur som helst, ikväll får vi se vad jag hittar på.
Men mycket som ska fixas som sagt så jag hittar nog på något :)
Om inte annat så ska jag väl kolla på sista Harry Potter filmen som jag fortfarande inte har sett.
Men vill inte kolla, vill inte att det ska ta slut! :(
 
Men any way, nu ska jag ta det lite lugnt innan jobbet.
Ha det så bra!
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0