Happy Friday 13th

Godmorgon! Jag vet inte varför jag vaknar före 8 varje dag. Rätt värdelöst när man börjar halv 12, haha. Hoppas att jag vaknar så tidigt imorgon också när jag börjar jobba halv 10 ;) Sover iallafall bättre om nätterna nu :) Awesome! Idag är det ju fredagen den 13e. Pappa är på väg till Spanien och Rebecka till Sverige. Sa hejdå till Rebecka igår, det va jobbigt. Fina Rebecka <3 Vi har haft ett sjukt roligt år ihop alla tjejer, galet hur mycket vi har skrattat och hållt på! Kärlek<3 Men nu är det över... Nya planer och nya grejer som händer! Spännande och läskigt på samma gång :) Nu ska jag iallafall upp och hoppa. In i duschen :) Ikväll blir det fest eftersom Ed dessutom fyller 21 idag. Tjooho! Ha en bra dag allihopa! Puss 6 days to go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0