Happyface

Godmorgon solstrålar!
Här skiner tyvärr inte solen idag.
 
Idag blir det iallafall jobb, efter en heeeel dag i sängen igår så är jag faktiskt ganska pepp.
Dock inte när det regnar!
Jag har inga planer för mig och Leoponken idag riktigt.
Vi får se vad vi hittar på :)
Jag har precis suttit och kollat lite grejer, men det är lite hemligt än :)
Men vad glad jag blir♥
 
Hur som helst.
Jag och Rebecka var ju på puben och åt lite mat och drack ett glas vin igår.
Mysigt när man kan sitta ute och bara ta det lugnt.
Jag älskar Londons pubkultur! :) Underbar!
 
Jag har precis ätit frukost nu, och tänkte göra mig i ordning för jobb nu.
Börjar inte förrän om 2 timmar, men då hinner jag kolla lite Harry Potter sen.
Mohaha!
 
Ha en underbar dag!
XOXO
 
 
Är sååååå glad idag, iiiiiih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0