I promise that I'll be there

Jag börjar bli redo nu!
Redo för att åka hem, ja eller hem till Sverige.
 
Igår frågade min värdpappa mig hur det känns att flytta hem igen.
Bra fråga. Jag svarade bara att jag kommer att sakna London, hela tiden.
Fina fina London. För London är sååå mycket bättre än Sverige.
Och helt ärligt.
London är från och med det här året, min favoritstad. No doubt
 
Men nu ska jag iallafall hem. Och det ska bli skönt.
Saknar min familj och jag vill ha lite svensksommar (som just nu endast verkar bestå av regn).
 
Idag var jag tvungen att ringa till flygbolaget eftersom jag inte fått någon flygbiljett. Krångel.
Telefonkö, jippi! Men det gick ganska snabbt, fick prata med en super trevlig snubbe som bad om ursäkt tusen gånger. "I'm so sorry if I have caused you any problems, Ms Rooth."
Fixat och klart, jag fick biljetten på 3 sekunder, det kallar jag service. Släng er i väggen Sverige ;)
Ringde även och fixade en taxi till torsdagmorgon. Väääldigt tidigt :)
Under 300 spänn till flygplatsen, billigt och bra.
 
Första väskan packade jag igår och passet är framtaget.
Jag känner mig ganska redo nu!
Ska börja packa en till väska nu, och lite handbagage.
Hoppas allting får plats, jag tvekar alltså ;)
Nu ska jag iallafall fixa lite. I'M ON MY WAY NOOOOW!
 
Hoppas ni har en bra kväll!
Imorgon har jag hört att det ska bli sol, håller tummarna stenhårt nu! SOOOOL!
Godnatt!
Pusss
Sunshine baby!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0