It's amazing how you can speak right to my heart

Goooodmorgon!
Gissar på att det här kan bli en braaaa dag :)
Börjar jobba om 40 min och sitter nu och skrattar åt Drick den!, haha.
Jävla sjuk låt! DRICK DEN!
 
Jaja, jag ska lägga av att vara så barnslig ;)
Idag jobbar jag 8.30-12.15 och sen 15.15-18.30, bra tider :)
Har bara Alexi från 9, så får se vad vi hittar på.
Jag har inte ens orkat kolla ut genom fönstret, så vet inte vad det är för väder än :)
 
Var sjukt effektiv igår iallafall, så tänkte försöka vara det samma idag.
Haha! Men nu har jag ju städat hela mitt rum och tvättat lite, rensat ur alla kläder som ska till Charity.
Nu skulle jag bara behöva packa väskan till Evelina eftersom jag inte orkade det igår kväll, tvätta lite till, och få lite ordning på saker och ting. Mycket som ska ordnas!
Men är lite opepp på de nu...
 
Hur som helst, ska träffa min stjärna Rebecka idag också.
Du får mig ALLTID på bra humör, du är grym! Och tack för att du förstår mig
 
Nej nu ska jag slänga på mig lite kläder.
Lite osammanhängande inlägg de här, sorry. Haha
För många tankar!
Ha en fin dag! För det tänkte jag.
Kärlek
 
DRICK DEN ;)
 
 
Bilder tagna för 4-5 år sedan.
I've got a feeling


Kommentarer
Frida

Hahahaha.... Bra låt ;)

Svar: Haha eller? ;)
Rebecca

2012-07-05 @ 10:39:43
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0