Jag tänker inte göra det här tillsammans med endå stå ensam

Jag förstår liksom inte grejen.
 
 
Jag saknar solen.
Här regnar det typ konstant. Solen dyker upp då och då, men det stannar ju inte längre än 10 min.
 
Just nu sitter jag på golvet i vårat lekrum/tvrum och fryser som tusan. Är barnvakt.
Sitter på golvet för att internet inte vill fungera i soffan (väldigt konstigt med tanke på att internet funkar ute på gården i mitt hus) och fryser vet jag inte varför jag gör. Trött gissar jag på!
 
Imorgon börjar jag halv 9 och är därmed ledig lite mitt på dagen.
Då ska jag träffa Frida för en fika. Var länge sen nu.

Imorgon är även sista dagen som jag och Rebecka är i London samtidigt. Känns konstigt.
Nu tar verkligen aupair-året slut...
 
Bästa året någonsin!
Men det är ganska mycket som känns upp och ner nu.
Man vet aldrig någonting säkert och äsch skit samma.
Jag är den jag är och det tänker jag fortsätta vara.
Ibland måste man vara två om saker och ting, och kanske lägga ner snacket och visa lite handlingar istället.
 
Ledsen för allt obetydligt skrivande.
Men min blogg är en kommunikationsplats. Tydligen.
 
Nu ska jag kolla på tv tills mina värdföräldrar kommer hem.
Godnatt!
XOXO


Kommentarer
Frida

Jag är så glad över att du snart kommer hem!!
Men blir ledsen när du skriver som om att det är något fel.. Vill att du ska vara glad, det förtjänar du. Jag älskar dig <3

Svar: Jag saknar dig, saknar att bara hålla på fjanta som vi gör. Det gör livet väldigt mycket lättare ska du veta. Älskade du! <3
Rebecca

2012-07-11 @ 23:27:21
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0