Man kan inte bara knäppa med fingrarna. KÄMPA

Jag är trött på sömnlösa nätter. Trött på småprat och lösa drömmar. Jag behöver verklighet, ärlighet och sanning. Jag struntar i om det svider och gör ont, det är bättre än att sväva runt på moln som man iallafall kommer att ramla ned från snart. PRATA. Är och förblir min lösning på ALLT. Och det gäller mellan fyra ögon. Inte över telefonen, sms eller skype. In real life. Det gäller lösningar på ALLT. Så är det bara. Man kan vara van vid lika och olika. Okej det köper jag. För så är det ju. Man möts halvvägs. Man mår bra tillsammans, man löser saker. Ibland känns timmarna och dagarna som magi, men verkligheten kommer alltid ikapp. Och då, är alla lösningar som bortflugna. Andra tankar kommer upp till ytan? Ja inte vet jag. Det är en sluten cirkel. Som går runt, runt, runt. Lösning är ordet. Men måste kunna ge för att ta. Det finns ljus på andra sidan, jag lovar. PUNKT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0