Mitt Londonhjärta gråter, jag vill inte lämna allt det här..

Ja med lite kraft och envishet så går allt! Men mina väskor spricker nog när som helst, haha! Ligger i sängen o försöker varva ner nu. Frida gick för 30 min sen. TACK FÖR ALL HJÄLP!! Du är guld och jag tror att jag ska ha med dig varje gång jag packar ;) Du var ju grym på det här! Haha Håller alla tummar och tår på att det här går vägen nu bara. Haha. Jag ska verkligen flytta hem. Känns konstigt. Varit en konstig dag. Min värdfamilj tog bilen idag och är nu påväg till Danmark o vidare till Swe. Och vi kramades och jag fick en fin present. Ni är så fina!! <3 Det är sjalen på bilden, ska visa mer sen :) Nu måste jag sova! Klockan ringer om mindre än 4 timmar. Och jag är nervös för allt bagage, tur att jag åker taxi! Godnatt allihopa! Sista pussen från London! I will miss it ALOT! <3 Lots of love -Imorgon får jag träffa mitt hjärta, finally.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0