Nothing can ever stop me

Satt mig ner i sängen nu, suttit i 3 minuter och jag känner verkligen hur sjuuuukt trött jag är.
Full rulle heeela dagen, förutom när vi väntade på att matleveransen skulle komma.
Då var jag och Alexi lite arga..
Den skulle komma mellan 10-12 och den kom en minut i. Åh vad glad man blir..
 
Sen har det varit fuuullll rulle, orkar inte ta det nu.
Har iallafall köpt mig en till resväska nu som snälla Evelina ska ta till Sverige åt mig.
Tänkte att jag skulle packa den idag, men jag orkar verkligen inte.
Har precis städat typ hela mitt rum också! DUKTIG!
Dammsugit, torkat av alla ytor(bord osv.) och sen städat badrummet :)
Skönt att ha det gjort, och det gick på typ 30 min, så det är luuugnt!
 
Just de, jag har tvättat idag också. OCH bäddat rent i min säng.
Galet vad jag är effektiv, haha!
Nu tänkte jag ta en lååång dusch och sen bara lägga mig i sängen och chilla med en bok.
Just nu känner jag mig som Elsa Gustavsson i Elsas Värld (boken jag precis läser, den är awesome).
Det finns många anledningar till att jag känner mig som henne, men en speciellt.
Jaja!
 
Nu ska jag duscha :)
Och just jag har glömt att svara på några sms från bla. Jamie och mammi (skriver det här, annars lär jag väl iallafall glömma de.. mohaha)
Ha det så bra!
Pusss
 
Åååååh ett glas rosé i solen, lycka. Ge mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0