Now that we found love, what are we gonna do?

Ser ut att bli en låååång kväll.
Mina värdföräldrar är fortfarande ute, jag är fruktansvärt uttråkad och ooooerhört trött.
Dessutom börjar jag ju tidigt imorgon, ännu jobbigare.
Shit jag kommer verkligen klaga och gnälla på allting tills nästa torsdag.
Bara en vecka kvar nuuu!!!!!!
Fast jag vet ju att jag kommer att tröttna på Sverige också, ofc. London är ju min favorit♥
 
Håller på planerar i huvudet vad jag måste göra innan jag åker hem.
Ska på födelsedagsfest på fredagkväll, jobba lördag mellan 09.30-14 och sen ska jag tusan göra något vettigt.
Och på söndag ska jag också hitta på något, utan att göra av med allt för mycket pengar. Mohaha!
 
Planer? Inga alls so far. Haha.
Vill bara packa mina väskor och chilla tills på torsdag tror jag. TOOOORSDAG!
Maaaammmaaaaa, jag saknar dig.
Pappslapps åker ju till Spanien så honom träffar man ju inte förrän typ 22-23 :)
 
Any way, jag är övertaggad.
Svenska sommaren kanske kan visa sig från sin bästa sida nu när jag kommer hem då.
Skulle ju vara nice att få sola lite och få bada i sjön. Nice!
 
På tal om något annat.
Jag har tvn på i bakgrunden.
BBC NightNews heter det tydligen. Lyssnade i ca en minut, snacka om tråkigt program. Wihoo!
Jag är så trött just nu så jag längtar bara ihjäl mig till sängen.
Världens underbaraste säng.
 
Puss
 
 
Jag och Leo före jul, gofisen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0