To cool for you

Mår illa.
Har haft en helt fantastisk dag med massa underbara nyheter.
Men kvällen inte ens i närheten så bra..
 
Blir irriterad på mig själv för att jag bryr mig så jävla mycket.
Sluta bry dig Rebecca Rooth!
 

To much feelings going on here.
Nu ska jag fortsätta rensa ur massa kläder och längta hem till tröööööökviken och bästa familjen.
Bästa pappa, bästa syster, bästa mamma. Bästa bror långt borta i Söderhavet(eller bara i Göteborg).
Bästa alla.
 
Jag saknar min familj. För det är väl dom som är varmast om hjärtat och verkligen bryr sig.
Nu ska jag kanske fortsätta det här inlägget i en dagbok innan det blir för privat med alla irriterande tankar.
Lika bra det. Or what do you think?
Godnatt
 
 
Hey I just met you, and this is crazyyyy


Kommentarer
Lillsys

Och din familj saknar världens bästa Rebecca <3

Svar: jaa nu vill jag hem, ha tacos och bara vaaara! <3
Rebecca

2012-07-09 @ 23:03:48
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0