Together

Godkväll!
Har varit upp och ner lite trött hit och dit hela dagen, men den har i helhet varit bra.
Jag är nu barnvakt, och börjar bli riktigt trött nu efter en någorlunda sprallig och busig kväll med kidsen.
 
Men jag mår så otroligt mycket bättre nu ikväll än vad jag har gjort på hela veckan, glädjerus
Vill bara hem till Sverige nu, längtan är helt otrolig.
Längtar, saknar, älskar. Mina vackraste!
 
Imorgon har jag inte en susning om vad jag ska hitta på faktiskt, det blir lite som det blir.
Inga planer, skönt faktiskt.
Eller jo, jag måste köpa en resväska. Kul shopping! ;) Men ett steg närmare hemresa, haha.
 
Nu tänkte jag inte göra något roligare än att slänga mig på soffan och ha tråkigt.
Jag vill gå ut, lite svårt när man jobbar. Jajjemän.
Ha en bra kväll allihopa!
Puss
 
 
Jag saknar min Matt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0