1a juni 2012

Godmorgon!
Bara att höra datumet "1a juni" gör mig så oerhört glad!
Juni innebär alltid glädje för mig. Sommar, skolavslutningar, studenten, kärlek, midsommar, lycka, värme! Allt sånt där!
Och i år betyder det också att jag får åka hem lite, att jag får mysa med min fina familj och att jag får träffa Mattias!! :) Att jag får åka till Sthlm, min fristad. Att jag får njuta av alla mina finaste människor och att jag får träffa pappa igen. Jag saknar honom så oerhört mycket! <3 Min pappslapps! Har inte träffat honom sedan i februari!

Men nu ska jag bara njuta av att det är juni och att jag är i mitt älskade London, för jag älskar livet här! Mitt liv!

Idag ska jag jobba hela dagen och sen ikväll ska vi hem till Josefin för lite fest.
Rebecka åker till Malta imorgon(och sen vidare till Swe) så hon blir borta i två veckor nu, bläää :'( Och Josse åker till Swe på måndag :(
Ensam igen nuråååå ;)

Nej nu ska jag sova en stund till, godnatt!<3
Pusss

Studten förra året ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0