Allting kan gå itu

Blogg.se appen kan slänga sig i väggen, helt värdelös. Suck!
Den laggar sönder så fort man vill ladda upp fler än 2-3 bilder. Useless!

Jag ligger i sängen, har haft en fantastisk dag igen.
Vilka barn, ni är bäst!
Avslutade kvällen lite med att mysa med Maya, hon har varit här inne hos mig och gosat.
Vi kollade på Monsters Inc, bara hon och jag

Nu har jag precis slagit på Harry Potter, igen. Mohaha!
Det är han och jag mot världen, alltid.

Jag har köpt på mig en tvbänk/tvmöbel idag också.
Jäklar va jag trixar och håller på här från London.
Har hittat en jag vill ha, så mina underbara föräldrar ska åka och kika på den imorgon.
Inte för att jag egentligen vet vad jag ska med den till, eftersom att jag inte ens bor i Swe nu.
Hur som helst, alltid kul med nytt! Och den matchar min säng(hoppas jag, de mamma o pappa ska kolla imon) och så behöver jag något nytt med mer utrymme :)

Nu ska jag iallafall krypa ner och SOVA, imorgon ska jag ut på morgonpromenad, sen ta en dusch och städa lite. Har lite små saker att handla innan Sverige också. Det är nära nu! Bara en vecka kvar, LOVE!

Godnatt allihopa!
Sov så gott!♥
XOXO

Jag längtar sååå mycket efter min Sara, åååh!



Sara & jag, dec 2010

image description
Jag, nu i veckan innan en löptur :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0