Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av 999 värre saker jag redan har gjort

Jag börjar bli oerhört trött, och klockan är bara 12 här :)
Jag är ju barnvakt så är bara att hålla sig vaken. Enda nackdelen med att bo i ett hus på gården, man kan inte gå och lägga sig. Haha :)
Kan ju alltid somna i soffan :)

Kikade nyss på The Holiday, underbar film! Vet inte hur många ggr jag har sett den.
Vi har den hemma, UNDERBAR!
Men nu är det slut, och jag vet seriously inte vad jag ska hitta på nu för att inte somna.
Har cola här iallafall ;) Finns inge kul på tvn heller..

Men jaaaaaaaaa nu såg att The Holiday går på en annan kanal, kan jag kolla om på den ;)
Frågan är varför de är så.. Kanalerna heter typ lika och det har varit tre likadana filmer på rad på de olika kanalerna nu. Bara med en timmes mellanrum, gött då kan jag se den här filmen x2 idag då. Och så har jag redan sett Mr Bean 2 ggr idag också, haha.
Sen ska jag försöka klura mer på min packningslista och så.
VILL TILL SVERIGE NU!
Saknar min Matt♥

Imorgon ska jag ut på äventyr med Fia, Josse och Josses lillasyster som är här och hälsar på :)
Vart jag ska, ja det får ni veta imorgon ;)

Nu ska jag göra allt för att hålla mig vaken :)
See ya later!
XOXO

image description


Just de, Leo busade super mycket när jag skulle borsta tänderna på honom nu ikväll.
Så låtsades jag att pussa honom på kinden, då satt han i mitt knä och pussade mig på munnen huuuur länge som helst. Och så smackade han med munnen och skrattade. Han har precis lärt sig de där med att pussas och han är ju så söt att jag dör. Goaste bästaste Leo!♥ Kidsen är awesome!

image description
Syskonkärlek! Finaste killarna


♥♥

I got a lot of things I have to do..
All these distractions
Our futures coming soon, we're being pulled a hundred different directions
But whatever happens I know I've got you

Your on my mind your in my heart

It doesn't matter where we are
It'll be alright
Even if we're miles apart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0