Du lyssnar, men hör inte

God kväll!
Den här midsommarhelgen har varit rolig och fylld med sköna människor och en hel del alkohol.
I fredags slutade jag runt 7 och tog mig in till Hammersmith med tjejerna för att möta upp Jamie och dricka nån öl.
Slutade med 2 öl, väldigt många jägerbombs och shots.
Vaknade upp med en stämpel från Belushi's och en något tunnare plånbok. Hade en väldigt rolig kväll med Josse och Jamie iallafall, ni är grymma!
 
Igår mådde jag inte kanon när jag vaknade. Oj oj!
Men Rebecka ringde och väckte mig och sa åt mig att göra mig i ordning för midsommarfirandet och möta upp dem runt 11. Sagt och gjort, trött som jag vet inte vad.
Min stjärnor (Rebecka och Josse) hade fixat med ALLT, ni är bäst.
Josse hade fixat käket, kyckling och hemgjord(!!!!) potatissallad.
Rebecka hade bakat jordgubbstårta och fixat fina midsommarkransar. Love you girls!
Vi tog bussen till Marble Arch och tog oss in i vimlet av svenskar.
Den känslan, ååååååh Sverige!! Hemlängtan tog sig återigen in i mitt bröst
Det strömmade in mer och mer folk. Killen med gula brallor och blå tshirt hade klart snyggaste outfiten för dagen!

Tyvärr så började jag jobba kl. 17, men det var rätt lugnt.
Lördagsmys med mina små hjärtan hemma. Leo börjar bli sååå stor.
Han säger vovve och massa andra roliga saker. Iof heter alla djur vovve just nu.
Men han fattar ju grejen iallafall, stora killen!♥ Hihi
 
Slutade strax före 22 så tog mig ut för att möta upp Jamie och Ed som hängde inne i Hammersmith.
Tanken var att vi skulle ta oss till Camden, men det är en bra bit och vi kände oss inte speciellt taggade på det.
2 öl och en jäkla massa jägerbombs/skittlebombs senare + massa annat smaskigt(cider, gin&tonic osv.) så kom Josse och vi tog oss mot Belushi's för ännu en kväll där.
Josse åkte hem, men jag och grabbarna gick in.
Vakten såg ut att känna igen mig eftersom att han knappt kollade mitt leg, och så fick vi en stämpel i dörren.
Free entrance. Är man stammis nu eller? Hoppas inte det.
 
Så imorse vaknade jag upp lite lika som igår, med ännu en stämpel från Belushi's och en ännu värre baksmälla(den var INTE att leka med, jag är fortfarande inte helt återställd) och en ganska så tunn plånbok.
 
Idag har jag bara varit bakis med mina vapendragare och ätit onyttigt.
Helgens betyg är väldigt högt. Bra start efter en skön semester i Swe! :)
 
Bjuder på lite sköna midsommarbilder. Kärlek

 
 
 
 
Idag har jag också funderat och funderat. Så mycket som jag vill göra.
Jag är rädd om min tid och vill inte "slänga bort" någonting. Jag vill heller inte stressa. Vilket blir en ganska knasig kombination ibland.
Har försökt få lite råd och tips idag. Men folk har så bråttom med allting och bara liksom "springer förbi" och struntar i att stanna upp och lyssna.
Hade jag inte något viktigt att säga om det här, skulle jag inte ens ha tagit upp det.
Men idag har jag bara känt mig väldigt väldigt ensam i mina tankar.
Kanske är lika bra att jag också bara springer på i mina gamla dojjor och struntar i allt annat jag med.
I min lilla bubbla är det bara jag som styr och ställer, men skulle vara lite skönt att få lite tips från coachen ibland. Kan bli lite tjatigt att rådfråga sig själv jämt, även om det oftast ger bästa svaren.
Bolla idéer och tankar blir dock lite svårare, med sig själv.
 
Om man inte frågar, får man inga svar. I'm not alone in this, but I'm the only one how's asking.
 


Här har ni min blivande man också. ;)
 
Mitt knä har krånglat ordentligt de senaste dagarna, och igår när jag skulle plocka upp min laddare från golvet så låste det sig totalt. Låg still i ca 5-10 min och var helt säker på knät skulle hoppa ur led om jag rörde mig.
Lyckades krånga mig ur det obehagliga läget och det small till rätt bra(men det är ju som vanligt), men idag är det svullet. Lite alvedon på de där så..
Nu ska jag bara spana in lite mer framtid sen är det bedtime, jobbeli jobb står på schemat imorgon eftermiddag.
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0