Du och jag under täcket, baby

En riktigt mysig dag med professorn! ;)
 
Började med att ligga i sängen halva dagen och bara chilla.
Tog oss till slut upp och tog en promenix till Totally Swedish, köpte lite grejer till kvällens middag :)
Hamnade sedan på Sun Inn för lunch, åt samma sak som när jag och Mattias var där sist :)
Underbar kyckling med rödvinssås och pommes :)
Josse åt den klassiska men underbara Beef Burgaren :)
 
 
Efter en välförtjänt lunch och iskall COLA så tog vi bussen till Westfield.
Det var inte det lättaste att hålla sig vaken på bussen, tar ju bara 15 min dit.
Men är man bakis så är man, trötta tjejer satt och skrattade åt varandra när vi nickade till då och då. TRÖTT
 
Det är REA everywhere, så drygt. Såå mycket folk.
Men vi trängde oss fram any way.
Jag shoppade, såklart. Lägger upp bilder senare :)
 
Handlade lite käk till kvällens middag, som vi ska laga och äta hemma hos Rebecka.
Sista kvällen med gänget, mina fina tjejer.
Äventyret är slut tillsammans, och det är oerhört konstigt och läskigt. Vi har haft ett helt fantastiskt år tillsammans och jag glömmer det ALDRIG!♥
 
 
Nu är vi äntligen hemma sedan en stund tillbaka.
Josse powernapar och jag sitter och lyssnar på musik.
Om en timme ska vi vara hos Rebecka och börja laga mat.
Jag börjar bli riktigt hungrig nuuu! :)

Jag har lagt över såå mycket bilder från min iPhone till min dator nu, så kommer antagligen terra med dom lite nu :)
Men så här har iallafall min dag varit, i solen!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Jag ska vila lite nu, ha det så bra!
XOXO
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0