Godmorgon världen!

Ställde klockan före 8 idag så jag skulle kunna ta mig upp för en löptur, men vaknar med halsont. Och vet sedan tidigare att det är super farligt att träna med halsont. Ingen hjärtmuskelinflammation här tack.
Så jag får väl vila lite och ta en dusch och kanske städa lite istället då.
Tråkigt men sant, jag var ju aspepp på den här löpturen. Skit hals!

Hur som helst, är en hel del att fixa innan jag ska till Swe också. Har iof nästan hela nästa vecka på mig, men vill ha allt utom packningen klar i helgen :)
Skulle vara skönt!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen städa.
Resten av dagen tänkte jag nog hänga på Westfield och i Hammersmith. Behöver lite små saker och nån present till :)
Saknar min fina familj massor nu!<3

Ha en fantastisk dag!
Håller tummarna för att tvbänken/tvmöbeln mamma o pappa kollar på idag är fin :)
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0