Have I told you lately that I love you?

Det börjar bli lite jobbigt nu..
Denna längtan..
Jag vill bara åka till Sverige NU NU NU!♥
Men är bara några dagar kvar nu :) Bara vardagarna kvar den här veckan, sen såå!♥

Jag har försökt att packa i flera dagar nu, går inte så bra kan jag säga. Mohaha
Mest för att jag inte vet vad jag ska ha på mig den här veckan som kommer, man vet ju aldrig vad de blir för väder i det här landet.. :)
Men ska börja packa imorgon, om jag kan. Haha!
Håller på tvättar just nu iallafall, så har lite koll på läget ;)

Mamma och pappsi var o köpte en tvbänk åt mig idag, lycklig! TACK för hjälpen!
Hoppas verkligen att jag blir nöjd när jag kommer hem ;)
Man vet ju aldrig med mig! Sitter just nu och funderar på hur jag ska ha den.
Planerar omöblering av mitt rum när jag kommer hem.

Nu ska jag kolla på lite film och käka lite chips tror jag.
See ya!
XOXO


We should be together, not apart


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0