I like my money where I can see it, in my closet

image description

Idag
har jag varit och shoppat igen, någon borde ta min plånbok och bara springa o gömma den.
Men idag var jag på jakt efter lite presenter faktiskt, en studentpresent och en födelsedagspresent.
Hittade båda efter lite krångel och tjafs, bara för att jag är så omständig!! ;)
Men jag är nöjd, hoppas jag att dom som ska få dom också blir! Haha :)

Nu till vad jag mer fick med mig hem....
Jag köpte en klarblå(?) klänning från HM, har den ju sedan tidigare i vitt och jag är kääär i den.
Hittade även en bikini överdel och det är faktiskt något jag har letat ihjäl mig efter! Haha
Har hela tiden sagt att jag absolut inte ska någon från HM, självklart hittade jag en där.
Förövrigt den finaste bikinin som HM någonsing gjort, och jag hittade den inte på deras hemsida än. SKÖNT!
Orkar inte att hela Sverige ska ha samma, det är kasst.
Därför får ni inte heller någon bild på den, mohaha!

Nu sitter jag här och ta det lite lugnt, funderar på om jag ska åka och köpa mig lite thaikäk och äta innan jag ska jobba kväll. Eller om jag ska slappa sönder lite här..
Dessutom så måste jag börja packa och bestämma vad som ska slängas/till charity och vad som ska hem.
För mycket kläder, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Men så är det!
Nu ska jag göra något annat, ha en fantastisk lördagkväll!
Pusss

Just de ja, jag köpte ett par sköna "sovshorts" på Primark också.
De stod 3 pund på lappen så jag tänkte bara "jiiihooo det vara billigt, dom tar vi!".
Kom fram till kassan och så kostade dom bara 1 pund, de är ju som hittat!
Underbart

Byeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0