It's amazing how you can speak right to my heart

Notting Hill på tvn, kidsen sover sedan nån timme, jag har lemonade, jordnötter och choklad.
Lyckan är gjord för ikväll.

Har haft några stressiga och jobbiga dagar den här veckan, men nu kan jag äntligen andas ut lite.
Har börjat inse att mitt aupair äventyr börjar lida lite mot sitt slut, bara 2 månad kvar nu.
Läskigt! Jag har haft en helt fantastiskt år, bästa någonsin!
England är magiskt. Man måste uppleva det.

End of story, nu ska jag springa upp och kolla till kidsen sen njuuuuuuuuta fullt ut av att bara chilla och kika på Notting Hill.
Underbar film!

Ha en underbar kväll. Puss

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0