Jag är ingen soldat

Är helt fast vid att kika på kläder på internet.
Har just nu blivit helt kär i en jacka från HH och en trenchcoat från Henry Lloyd, meeeen det är ju sommar så får väl chilla lite med det nu va :)
Och jag är inte direkt i behov av fler jackor (även om man inte kan få för många, haha).
Men vill ha en trenchcoat....
Vill ju VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN köpa mig ett par Ray Bans också, och det tänker jag nog göra.
Snart! ;)
Sluttjatat om kläder. Min mamma skrev precis till mig idag: "Det måste vara jobbigt att vara shopaholic".
Jo liiiiite kanske ;)

Ligger i sängen nu iallafall, har precis slutat.
Är så sjukt trött!

Ska skriva lite med M på skype, sen sova järnet.
Imorgon är det fredag, hur underbart är inte det?
Sen på lördag kommer Josse, jag längtar så jag tror att jag dör!!

Godnatt!
XOXO


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0