Jag är Zlatan Ibrahimovic

Jag har precis läst ut boken 'Jag är Zlatan Ibrahimovic'.
Den bästa självbiografin jag någonsin har läst, den är magisk.
Jag har haft gåshud flera gånger och rysningar. Vilket killen, vilken dröm, vilket liv!
Han är fantastisk!
Jag tar tillbaka allt dumt jag någonsin har sagt om den killen, han har kämpat sig till allt han har vunnit.
Han är en fotbollsgud och det kan igen ta i från honom, han är kung!
Jag vill bara läsa boken igen och igen, det är första gången det någonsin händer mig. Haha.

Hans historia är fantastisk, sorlig, jobbig, underbar, rolig, hemsk och helt magisk! Han har tagit sig till toppen, han har kämpat, han har jobbat, han har tagit sig till drömmen att bli en av världens bästa fotbollsspelare.
Han är Zlatan Ibrahimovic.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0